Concurs fotogràfic SEAS
Consulta els premiats i premiades de l'edició d'enguany en aquesta pàgina. L'exposició de les 30 millors fotografies es pot visitar a la Sala Piquet fins al 16 d'octubre.

EDICIÓ 2025

Un total de 39 persones han participat en la 28a edició del Concurs Fotogràfic de la SEAS amb 114 fotografies, de les quals, les següents han estat seleccionades com a guanyadores pel jurat integrat per: Marta Balada, Conxita Cañas, Victòria Gil, Jordi Gironès i Carmen González.

Primer premi: «Camins» de Jordi Fontbuté.
Segon premi: «El despertar del desert» de Maria Garcia.
Millor fotografia d’excursions de la SEAS: «Fent camí» de Joan Urpinell.
Millor fotografia jurat popular: «Oasis» de Queralt Simó.
 

Totes les fotografies presentades al concurs.

Les 30 millors fotografies.

EDICIÓ 2024

Participació de 29 concursants amb 86 fotografies en total. Els premis es van atorgar el 6 de setembre de 2024 a l'Ateneu.

Primer premi: «Immensitat blanca» de Maria Concellón.

Segon premi: «Blau» de Martí Bailac.

 

Millor fotografia d’excursions de la SEAS: «Indisinenter» de Xavier Bardají.

Millor fotografia jurat popular: «Cova Privilegiada» de Maria Cortès.

Totes les fotografies presentades al concurs.

Les 25 millors fotografies.

EDICIÓ 2024

El Jurat del concurs va estar format per Cristina Moreno, Victòria Gil, Conxita Cañas, Carmen González i Jordi Gironès.

Fotografia del jurat del Concurs.

Acte inaugural de l’exposició.

PRIMERS PREMIS 1998-2023

El 2023 es van presentar al públic les fotografies que havien guanyat els primers premis del Concurs Fotogràfic de la SEAS que s'ha dut a terme al llarg dels últims 25 anys. Un homenatge als excursionistes i fotògrafs participants i un recordatori de la la força i l'alta participació d'aquest esdeveniment.

Desplaça cap amunt

Política de cookies

Utilitzem cookies per garantir que us donem la millor experiència al nostre lloc web.
Si continueu utilitzant aquest lloc, assumirem que hi esteu d’acord