Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

Exposició: Tutuguri – 10 retrats

23 febrer de 19:30 a 12 març de 21:00

Exposició de fotografies a càrrec del fotògraf santjustenc Carles Serraïma amb motiu del 10è aniversari del Tutuguri, l’escola d’arts escèniques, salut i coneixement corporal.

El Tutuguri és un espai de joc i de somni, on el cos i la ment es troben en moviment constant. Un lloc habitat per persones entranyables que, dia rere dia, construeixen un espai viu de creació, aprenentatge i trobada.

A principis del 2025, la Joana i la Ira em van parlar de la celebració dels deu anys al capdavant del Tutuguri i dels cent anys de l’edifici que l’acull. Un espai que ha estat comerç, estudi de dansa i que avui acull ac vitats de circ, ioga, dansa, entre d’altres.

Aquest projecte neix del desig de posar rostre a la màgia quotidiana, de retratar les persones que transmeten il·lusió i alegria i que fan possible tot allò que hi succeeix.

Persones que sostenen l’espai i li donen ànima. A través de deu retrats, aquesta exposició vol ser un gest d’agraïment i un pont entre el Tutuguri i l’Ateneu, ampliant la mirada més enllà de les parets i compar nt l’experiència amb la comunitat, també a través d’una ac vitat de circ en família.

Deu persones, deu retrats. Un homenatge a la feina feta i a l’esma posada al servei del poble. Carles Serraima


La inauguració serà el dilluns 23 de febrer a les 19:30h. Entrada lliure. 


 

Mostra els detalls

  • Inici: 23 febrer de 19:30
  • Finalització: 12 març de 21:00
  • Categoria d'Esdeveniment:
  • Etiquetes de l'Esdeveniment:

Organitzadors

  • Àrea d’Activitats de l’Ateneu
  • Tutuguri

Recinte

  • Sala Piquet
  • c/ Ateneu, 3
    Sant Just Desvern, Barcelona 08960