Club de lectura de novel·la gràfica: SIX. Integral 1

Nova trobada del Club Literari dedicada a SIX. Integral 1, un western que trenca amb les normes del gènere i on res és el que sembla. La sessió comptarà amb la presència de l’il·lustrador Javier Casado, que compartirà amb els assistents la seva experiència i el procés creatiu de l’obra.
Sinopsi:
Estats Units, 1860. Un jove orfe, un soldat desertor, un apatxe chiricahua, un esclau fugitiu, una exprostituta i una suposada monja formen un grup salvatge unit amb prou feines pel vincle de la desesperació. Junts intentaran escapar dels seus nombrosos enemics i dirigir-se cap a les Black Hills, on els espera una mina d’or… o potser la pitjor de les morts. El guionista francès Philippe Pelaez i el dibuixant Javier Casado desmunten els tòpics del western en una història vibrant i enèrgica, dividida en dos volums, on ningú no és qui diu ser.
Gratuït i obert a tothom. Coordinat per Javier del Campo. Hi haurà una sessió de signatures a Cal Llibreter el mateix dia a les 19h.