Teatre: Dones del 36, la Guerra Civil
Un espectacle de memòria històrica que recupera les veus de dones que van viure i lluitar durant la Guerra Civil i la Segona República.
Un espectacle de memòria històrica que recupera les veus de dones que van viure i lluitar durant la Guerra Civil i la Segona República.
Mostra d'obres artístiques creades per l'artista Imma Boronat que fan referència a l'arquitectura catalana, entre altres.
La conferència d’Ignasi Ros, tractarà de la dimensió històrica de la transhumància a Catalunya.
Itineraris que segueixen antics camins ramaders. L’excursió llarga s’inicia a Castellfollit de Riubregós.
Cinc músics de reconeguda trajectòria formen aquest quintet per oferir una cuidada revisió dels grans estàndards del jazz, el swing i el blues.
Carles Benítez i Blanca Serra, en la doble condició d’autors i de testimonis d’aquesta història, han escrit un llibre que recull el bagatge polític d’una organització.