• Teatre: Dones del 36, la Guerra Civil

    Sala del Cinquantenari c/ Ateneu, 3, Sant Just Desvern

    Un espectacle de memòria històrica que recupera les veus de dones que van viure i lluitar durant la Guerra Civil i la Segona República.

  • Exposició: Art i arquitectura

    Sala Piquet c/ Ateneu, 3, Sant Just Desvern, Barcelona

    Mostra d'obres artístiques creades per l'artista Imma Boronat que fan referència a l'arquitectura catalana, entre altres.

  • Presentació del llibre: Lo que no se ve

    Sala Piquet c/ Ateneu, 3, Sant Just Desvern, Barcelona

    Catalina és artista visual, mare de bessons i una dona acostumada a prendre les regnes de la seva vida. Però hi ha alguna cosa que no encaixa: petites contradiccions, dubtes difícils d'explicar i una inquietud creixent que s'instal·la sota la pell.

  • Concert Solidari amb el Cor Koralia

    Sala del Cinquantenari c/ Ateneu, 3, Sant Just Desvern

    Concert solidari on tots els beneficis aniran destinats als projectes d'ASL arreu del món. Hi haurà xocolatada per tothom i es farà una projecció del projecte conjunt d'aquest estiu a l'Atles marroquí dels joves del cau i ASL.