SEAS: Conferència: Perills a la muntanya estival
Roger Martorell, guia d’alta muntanya de l'IFMGA, té una ampla experiència com a guia de muntanya arreu del món.
Roger Martorell, guia d’alta muntanya de l'IFMGA, té una ampla experiència com a guia de muntanya arreu del món.
Cap de setmana als Ports fent excursions el dissabte i el diumenge, i fent estada a l'Hotel El Salt de Vall-de-roures (Comarca del Matarranya).
Arriba la primavera i, amb ella, el bon temps, el sol i el vent de Charabia, terra natal d’Ernest, que anuncia el canvi d’estació. Recomanada a partir de 3 anys.
El cicle ContraBaix presenta un concert acústic i elegant que combina sensibilitat, força i complicitat entre els músics.
La Hawa, que va ser obligada a casar-se quan era una nena, comença una vida independent i aprèn a llegir i escriure amb 52 anys.
Amb motiu del cinquè aniversari de la creació de la secció jove de la SEAS, s'organitzen diversos actes i activitats al llarg de la jornada